-39%
Applying Data Analytics in Marketing
Об этом курсе
This course introduces students to the science of business analytics while casting a keen eye toward the artful use of numbers found in the digital space. we will measure and identify satisfied customers to adjust product or service accordingly.
To measure the customer satisfaction we will measure expectations, performance and disconfirmation of the offered product or service.
Чему вы научитесь
Get the foundation needed to apply data analytics to real-world challenges they confront daily in their professional lives.
Identify the ideal analytic tool for their specific needs
Understand valid and reliable ways to collect, analyze, and visualize data
Utilize data in decision making for their agencies, organizations or clients.
Требования
- Basic marketing knowledge
Целевая аудитория
- Business's managers, leaders
- Anyone who is finding a chance to get the promotion
Учебный план
8ч 30м
Marketing analytics
Predictive analytics
Impact of marketing campaign
Ваши преподаватели
Евгений Штриков
Финансовый консультант
Дипломированный экономист. Квалифицированный инвестор. Обучаю людей финансовой грамотности и разумному инвестированию на фондовом рынке. - Составил более 100 инвестиционных портфелей и стратегий для клиентов - Обучил более 20 000 учеников за 2 года - Инвестирую в акции с 2014 года - Независимый финансовый советник - Автор методических пособий по инвестированию
Узнать больше